tisdag 27 maj 2008

Ledig!

Jag har visserligen MASSOR att plugga idag men det känns så skönt att inte behöva åka iväg till skolan! Ska sätta mig ner med anatomiböckerna alldeles strax och försöka lära mig hormoner, utsöndringsapparaten och fortplantningsapparaten. Det är ganska mycket som ska läras in...

Igår hämtade jag mitt tält! Det är rött och fint och i helgen ska jag provmontera det hemma hos Rikus föräldrar. Egentligen behöver jag inte träna på det för Sandra har ju ett likadant i stort sett och det har jag ju satt upp några gånger, men tänkte jag skulle märka upp alla pinnar så det går fort när man sedan är på tävling!

Ikväll är det tisdagsträning ute på klubben. Ska försöka hinna dit om det går bra med pluggandet. Det ska bli en vända ner till gymmet oxå, har varit riktigt dålig på att träna den sista tiden. Idag har jag ju liksom ingen ursäkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

UU va duktig du ska vara idag då
;0). Själv försöker ja packa de sista och komma mig för att laga mat till kvällen men det går lite segt. Solen skiner och Tira är hur söt som helst så det finns ju en del annat som lockar!!! Ha en toppen dag! Kram Amanda

www.lundsgard.com