måndag 1 december 2008

Promenad mörker...

Fick reda på att jag hade 39 av 40 poäng på provet jag skrev när jag gick A1:an! Är alltså nu en godkänd agilityinstruktör!! :)

Idag har Vincent och jag varit ute på en trevlig promenad med Lena och Lego. Vi var ute i mörkret och gick faktiskt i skogen en stor del av promenaden. Inga upplysta stigar här inte. Men tar man med sig ficklampa och reflexer till hunden så går det att hålla reda på hela flocken även fast det är mörkt. :) Det är alltid trevligt att gå med Lena och Lego och det är skönt att ha hittat en hundkompis till Vincent. De leker inte så värst mycket men är lösa ihop på ett vettigt och lagomt sätt om ni förstår vad jag menar...? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för sällskapet igår. Det är alltid mycket roligare att vara ute och promenera när man har trevligt sällskap =0)