onsdag 8 oktober 2008

Agilityträning med Amanda & Svea

Ja det blev lite agilityträning igår också! Alltså träning 2 dagar i rad, Vincent är mycket nöjd :). Igår tränade vi med Amanda och hennes mamma Svea som har två dansk-svenska gårdshundar. Vi byggde en bana och körde den från 2 håll. Kan väl inte säga att det gick så där jättebra för Vincent och mig, han var en aning för uppstressad och gjorde många missar som att springa rätt igenom vissa hinder... Ja han gör så där ibland och tror det är när han vill för mycket, han sansar sig helt enkelt inte... Sen var jag väldigt slarvig på att visa Vincent vart han skulle, men det var i alla fall kul att köra och det var ett tag sedan vi tränade på hel bana, vilket vi verkligen behöver så träningen var behövlig! Efter träning tog vi en liten promenad i skogen alla tre!

Idag är jag ledig :) Skönt!! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men något ska vi nog komma på!

1 kommentar:

Anonym sa...

va inne här o kikade lite! Kul o läsa om er träning!
Imorgon börjar agilityinstruktörsutbuildningen! kuul!
Jag har föressten nämnt Vincent i min blogg idag :D