torsdag 2 oktober 2008

Höstpromenad!

Har just kommit in ifrån en härlig och uppfriskande höstpromenad med Vincent. Vi var ute och gick i ungefär 1 ½ h, i blandad terräng. Det finns verkligen mysiga promenadvägar häromkring och man kommer relativt fort ut på landet där det ju är så mycket mysigare att gå sina promenader!
Under promenaden såg vi bla 3 hästar, hundar x flera, plus att jag hittade en jättebra klätterbacke till Vincent och så inkluderade promenaden även en praktvurpa, just i klätterbacken. Jag gled ner för hela den branta och LERIGA backen och blev helt geggig av lera! Mina nyinköpta skinnhandskar fick ta den värsta stöten och var helt lerinpackade... Kan lugnt säga att det var en händelserik promenad och dessutom mycket trevlig!!
Nu ska jag laga mig lite mat, sedan ska jag med gott samtvete sätta mig och kolla på lite TV!

Ha en skön kväll alla!

Inga kommentarer: