tisdag 30 september 2008

Stadspromenad

Alldeles strax ska Vincent och jag iväg på en hundpromenad i stan. En sektormedlem från SBK hade mailat och dragit ihop en liten träff så jag hoppas vi blir några stycken som kommer att promenera med våra vovvar! Det var länge sedan Vincent och jag var på någon gemensam promenad med andra och jag tror det blir skoj!
Här hemma är allt i sin ordning, tror Vincent skött sig bra hemma själv idag med, om inte annat så var han tyst när jag kom hem! *glad*
För övrigt så verkar det som om värmen kommit tillbaka i lägenheten. Vi har haft det svinkallt flera dagar nu, men nu verkar det som om värmen åter är tillbaka i elementen! Hoppas de håller i sig för det är inte varmt ute längre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, har märkt att även mina vovvar blivit oroliga nu när vi flyttat. De behäver nog helt enkelt tid att vänja sig vid nya boendet!

Vincent sa...

Ja de verkar bli lite oroliga. Känns som om Vincent börjar att känna sig hemma nu, han är mer harmonisk!