måndag 15 september 2008

Ny lägenhet!

Idag fick vi nycklarna till vår lägenhet! Har flyttat över några kartonger och packat upp lite i det nya köket. Det är mycket mer plats i det här köket och det är underbart! Har hunnit med att vara på ett föreningsmöte som handlade om stambytet idag också. Mycket intressant! Det bor väldigt många pensionärer i huset märkte jag när jag var på mötet! :) De verkade trevliga, om än något gaggiga... Hoppas ingen av dem läser den här bloggen! *Ops* En tant som bor i samma hus som vi, fast längre ner frågade mig direkt om vi hade hund. Hon hade nämligen hört en hund i huset idag sa hon... Vad säger man om detta?? Jag som inte ens kan minnas att han skällde nåt idag, men de har kanske inte så mycket för sig på dagarna att de lyssnar och är nyfikna på oss grannar!? Ja ja hon var väldigt trevlig och det behöver ju inte vara mer menat än att hon faktiskt uppfattade att vi har en hund, utan att lägga en negativ värdering i det!
Han är ju inte själv så ofta så det ska nog inte bli några problem med att han stör i vilket fall som helst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till lägenheten! Vi får vår nyckel nästa fredag så den helgen blir det flytt. Det är ju inget vidare att bära kartonger och möbler men när man sedan är klar är det ju helt klart värt det! Tror mina vovvar kommer älska vår lilla gräsmatta :-D