måndag 22 september 2008

Flyttat!

Ja nu har vi äntligen flyttat! Allt är färdigt i den gamla lägenheten och hyresvärden besiktade den idag u a. Skönt! Nu ska vi bara komma i ordning här hemma... Men det ska bara bli kul!

Vincent är dock lite orolig i lägenheten. Han har inte kommit till sin rätt än och gillar inte att bli lämnad ensam. Han är ensam ungefär 2 timmar per dag och idag ylade han när jag kom hem... Jag hoppas verkligen att han slutar med det och beteer sig precis som han gjorde i den förra lägenheten, alltså inget ylande när han är själv! Men det kanske tar ett par dagar för honom att acklimatisera sig. Jag är bara rädd för att han kommer lägga till sig en ovana när han börjat att låta när han är själv, men jag kanske oroar mig i onödan!? *Hoppas*

Imorgon är det Klubbmästerskap i agility på Södertälje BK. Vi ska dit och det är på tiden att Vincent får tävla lite igen!

Nu ska jag lägga mig och sova. Är såå trött!

Inga kommentarer: