onsdag 2 juli 2008

Nyduschad


Var till apoteket idag för att köpa nytt hundbalsam. Tyvärr så visade det sig att Humilac hundbalsam var slut hos leverantören och jag fick därför köpa ett nytt, ett som inte veterinären gett någon order om att jag ska använda. Jag hoppas inte det ska ha någon större betydelse men lite nojjig blir jag allt då det andra har fungerat så bra. Men jag tror ändå att det är schampot som är det viktigaste! Nu får det bli så här iaf, det är ju inte så mycket att göra när inte balsamet går att få tag i!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos! Vad gillar han att bli badad då? Terror tycker inte om det för man blir ju både blöt och kall. Däremot så torkar han sig gärna, riktigt kryper in i handduken och njuter :-D

Anonym sa...

Nej han gillar det absolut inte, men han står snällt still för han vet att det inte är någon idé att protestera. Men om han får nys på att det är badning som gäller gömmer han sig fort under sängen!