tisdag 17 juni 2008

Formel 3



I helgen var jag, Vincent och en massa andra och kollade på när Riku skulle köra formel 3 i Linköping. Vincent var cool och brydde sig inte nämnvärt om alla bilar utan stod och kollade på allt en hel dag! Han var dock helt slut när vi skulle åka hem och somnade nästan direkt i bilen.
Rikus syrra var med och när vi skulle åka hem så frågade hon om hon inte fick låna Vincent ett par dagar. Visst fick hon det, känns lite lyxigt sådär någon dag ibland att vara hundfri. Igår låg jag hela dagen efter jobbet och slappade i soffan, vilket jag inte gjort på evigheter känns det som!!! Har kanske kollat på tv ca 3 gånger den senaste månaden. Ok inte om man räknar in helgen men så här en vardag är det ytterst sällan jag sitter framför tv:n. Jag ska hämta Vincent ikväll. Det är som sagt skönt att vara hundfri någon dag, men det räcker så, efter några dagar börjar jag absolut sakna honom och alla aktiviteter som kommer därtill!

Inga kommentarer: