måndag 9 juni 2008

Sista pinnen fixad!

Nu är vi uppflyttade till klass 2 även i agilityklassen!! Det känns såå skönt! Vi har uppfyllt vårt mål att komma upp till klass 2 i år och det känns bra att det redan blev så i början av säsongen! Har inte bråttom upp till klass 3 utan ska ut och tävla och ha roligt nu!! Målet i år får istället bli att vi ska få ordning på kontaktfälten till 100 % och även få till ännu bättre starter! Vi har inga mer tävlingar inbokade. Jag tänkte träna mycket nu över sommaren och kanske vänta någon månad med nästa tävling. Det är ju inte så mycket tävlingar nu under juni och juli. Iaf inga som ligger relativt nära. I augusti såg jag att det finns många tävlingar så tänkte att vi kan tävla mycket i slutet av sommaren. Det kan vara skönt att finslipa lite och få ordning på det som inte fungerar till 100 %! Få se om jag kan hålla mig till det! Har ju blivit en tävlingsfreak!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er igen :-) Efter ni åkt hem i söndags fick vi vår första hopp pinne!!!!! Jag är så himla glad :-D

Anonym sa...

Åh vad kul!!! Va duktiga ni är!! Det var ju det jag sa efter tävlingen i Nykvarn att snart kommer pinnarna!!! Grattis!!!