fredag 13 juni 2008

Sovmorgon...



Vincent har blivit en riktig sjusovare igen! *skönt*
Jag har oxå passat på att lata mig den här veckan. Började jobba i måndags och det är em den här veckan, vilket betyder tider mellan 14-22 ungefär. Vi har inte gjort så mycket hemma. Igår tog jag en cykelrunda med skräphunden, måste ju hålla igång hans kondition. Vi missade tyvärr kursenavslutningen i går! Jättetråkigt!! Men så kan det vara ibland... Nu ska jag ta och väcka Vincent så vi kommer ut på morgonpromenaden innan det blir lunchdax :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!

Grattis till uppflyttningen!! Synd att du inte var med igår. Pyret var med och hon och jag kom, trot eller ej på 5/15, hel nöjd! Hon var pigg och glad men hade helt glömt bort slalomet *ler*. Jag har mailat bilder till dig på din snygging! Kramar Amanda N-K