lördag 28 juni 2008

Tröttisar...

...är vi hela bunten idag. Jag känner mig hur seg som helst. Vincent verkar oxå trött, eller så sover han för att inget bättre erbjuds just nu, kan mycket väl vara så... Vet inte varför jag är så himla trött, kommer knappt ur sängen på morgonen! Eftersom jag inte brukar vara så trött tror jag att det är bra att sova länge om kroppen vill det. Antagligen behöver jag lite mer sömn nu så då är det bara att passa på att sova när man nu kan det. Det verkar som om Vincent har ändrat sin dygnsrytm han med, för han kan lugnt ligga och sova till kl 9 på morgonen utan att vilja gå ut tidigare. För ett halvår hände det aldrig! Klockan 7 ville han ut och då hade man dragit på det någon halvtimma sådär för att kunna få sova lite längre än till kl 6 en lördagsmorgon!

Eftersom jag känner mig så seg idag tänkte jag skippa styrketräningen och gå 7,5 km med Vincent i Tvetaspåret. Känns som en bra idé!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag mailade dig i stället för att skriva meddelanden här. Tänkte det var lite lättare. Terror är riktigt morgontrött, han sover utan problem så länge jag sover!