måndag 18 augusti 2008

Hemsidekrångel...

Blir galen på hemsidor. Just nu krånglar Vincents hemsida och för stunden orkar jag inte fixa mer med den just nu! Har ändrat lite i bloggen också. Kände för att byta färg, det kändes så dystert med mörkgrå. Vi får se hur länge denna layout håller i sig, jag tenderar ju till att byta titt som tätt...

Idag har dessutom vår tv-sändning krånglat och jag har inte kunnat kolla på OS under hela dagen!!

Annars så har det inte hänt så mycket. Jag har tagit en långpromenad med Vincent och gått förbi vår nya lägenhet. Det finns många fina promenadvägar där upptäckte jag och det är ju superbra! Längtar verkligen till vi flyttar. Det kommer bli så skönt med ett rum till hemma och helt underbart med ett lite större kök!! Vill flytta nu!!

Eftersom det inte blivit något tv-tittande har jag passat på att lära Vincent lite konster. Det här är en ut av dem...




1 kommentar:

Anonym sa...

Du får ta ny tag i helgen! Du skulle upp till Norrtälje ena dagen eller hur? Jag tävlar där både lördag och söndag, Charlotte som jag brukar åka med på tävling har stuga där så vi ska ha agilityhelg :-D