tisdag 12 augusti 2008

Sektormöte

Ja då har jag kommit hem från mitt första sektor möte i agilitysektorn på Södertälje BK. Ska bli lite spännande att vara med och kunna påverka lite. Saker jag ska fixa eller ordna med på en gång blir att uppdatera SBK´s agilitysida. Känns lite läskigt, vet inte hur det fungerar men det ska bli kul också, hoppas jag!! Amanda N-K och jag ska ordna en agilityträff för alla aktiva agilitymedlemmar för att på så vis få en ökad gruppsamhörighet oss emellan. Vi vill satsa på att få igång agilityn på allvar och vara ett stort sammansvetsat gäng som är ute på tävlingar. Det skulle vara skitkul!!

Imorgon börjar skolan igen. :( Jobbigt med alla tentor och så men det är bara ett halvår kvar, sen kan jag äntligen börja tjäna lite pengar igen!!! Ska bli superskönt att ha en inkomst, skaffa bil igen och kunna unna mig lite extra då och då. Nu i september kommer vi att flytta till vår nya lägenhet också. Ska bli kul och skönt att ha det lite större, i alla fall ha ett rum till!

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Måste vara lite pigg första skoldagen imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite som att läsa om mig själv här :-D Vi ska också flytta i slutet av setember, fast iofs till hus men ändå. Sedan ska jag också bli webansvarig för Väsby BK:s agilitysida! Lustigt va? Hoppas vi syns nåt i Frövi!!

Anonym sa...

Vad lustigt! Ibland är det konstiga sammanträffanden!!
Ja vi syns i Frövi, jag ska dit med Vincent och tävla lördagen, men allt tyder på att jag kommer stanna även på söndagen och hejja på Eva-Marie då jag kommer åka med henne och bo i hennes husvagn. Jag hoppas också på att kunna få efteranmäla mig till söndagen, men man vet ju aldrig om det går... Hoppas kan jag iaf!!