lördag 23 augusti 2008

Lördag och tvättstuga...

Härligt med lördag! Idag är det tvättstuga för hela slanten! Samtidigt kikar jag lite på OS också, inget jag vill missa om jag får välja. Fast det går ju inte så bra för oss svenskar så lite besviken blir man allt!! Tänk vad roligt det skulle vara om agility fanns som OS gren!! Jag skulle i alla fall titta!

Snart är det dags att börja förbereda sig för flytten som komma skall. Vi har haft tur som hittat en tjej som kan och vill flytta in den 22 september och det innebär att vi slipper dubbelhyra, hur skönt som helst!!

I morgon är det tävling i Nynäshamn. Det ska bli kul att tävla, och jag hoppas det kommer gå bra!! Ska försöka ladda rätt och verkligen vara med i handlingen och hjälpa Vincent så gott jag kan. Om det sedan leder till nollade lopp ja då är jag supernöjd!! Viktigast är dock att jag kommer känna att vi gör bra lopp, det behövs då jag inte gjort så bra lopp på de senaste tävlingarna! Skulle behöva boken -Lyckas på tävling- nu till helgen, så jag kan förbereda mig bra mentalt!! Tyvärr så kommer inte boken komma tills dess och jag får förlita mig på mina egna kunskaper tillsvidare..

Inga kommentarer: